EKÁER élesben - konferencia és szakkönyv

  |   írta: Adónavigátor   |  

- Vannak, akik úgy érzik, már mindent tudnak az ekáer-ről, rengeteget olvastak a témában, és előadáson is voltak.
- És vannak, akik azértbosszúsak, hogy annyi mi ndent megtanultak korábban, és március 1-től egy csomó dolog megváltozott.


vonal2.jpg
Tovább a jelentkezési laphoz >>

Nem a te hibád!

Idén az EKÁER mizéria verte ki a biztosítékot vállalkozók és az ügyfélbarát könyvelők körében.
Egy előkészítetlen jogszabály, amelyet többször módosítottak, határidőket tologattak egyre kijjebb, de mostanra talán elnyerte „végleges” formáját.

Ha az év elején elolvastál minden szakcikket, és ekáer-es előadásokon is részt vettél, akkor most érthető, hogy bizonytalan vagy a korábbi és legújabb szabályok között.

Mi a megoldás?

A legfrissebb szabályok alapján készítettünk számodra egy olyan ismeretanyagot, amely segítségével biztos tudás birtokában adhatsz tanácsot az ekáer-rel bajlódó ügyfeleidnek.
  • EKÁER a gyakorlatban - jelenleg az egyetlen szakkönyv ekáer témában (140 oldalas nyomtatott könyv, telis tele példával, kérdés-válasszal)
  • EKÁER élesben - konferencia + konzultáció (csak egyetlen alkalommal)

vonal2.jpg


EKÁER élesben - konferencia + szakkönyv

ekaer_fb_2.png
vonal2.jpg

Kiknek szól a konferencia?

  • Olyan könyvelőknek, akik az ügyfeleiket mindig pontosan tájékoztatják, mert tudják, hogy csakis az elégedett és sikeres ügyfél garantálja számukra a nyugodt munkát és biztos megélhetést.
  • Felelősen gondolkodó vállalkozóknak, akik nemcsak szóbeszédből és hírportáloktól akarnak értesülni az ekáer szabályokról, hanem megbízható, szakértő forrásból.

A legjobb, ha vállalkozó és könyvelője együtt jönnek el a konferenciára, és mindkettőjük beszerez egy-egy példányt az ekáer könyvből!

vonal2.jpg

Időpont

 

Helyszín

 

Részvételi díj:

2015. április 1..


(szerda)

9 – 14 óráig

fugg.gif

Lurdy Ház


1097 Budapest
Könyves Kálmán krt. 12-14.

Megközelítés >>


fugg.gif

>> 7800 Ft+áfa <<


(bruttó 9906 Ft)

Jelentkezési határidő: 2015. március 26.

vonal2.jpg

Mit nem tartalmaz a részvételi díj?

no-kave-no_ado_2.jpgA konferencia szüneteiben NEM szolgálunk fel langyos kávét és vizet, száraz pogácsát, nejlonos szendvicset, és ezért NEM tüntetünk fel a számlán „közvetített szolgáltatást”, amelynek az adóját Neked kellene megfizetned. Sokkal jobb megoldás, ha a Lurdy Ház éttermeiben és büféiben azt eszel-iszol, amit megkívánsz, és annyit költesz rá, amennyit akarsz.

vonal2.jpg

Mi történik a jelentkezési lap kitöltése után?


A megadott e-mail címre egy díjbekérő e-mailt küldünk, amely alapján intézkedhetsz a részvételi díj átutalásáról. Amennyiben nem rendelkezel bankszámlával, egy MKB fiókban is befizetheted a díjbekérőn szereplő összeget.

FIGYELEM!

A pénz beérkezése napján elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk a megadott e-mail címre.

vonal2.jpg


Szakmai kreditpontok


Kreditpontok ipipa_1.pnggényléséhez szükséges adataidat, a lenti jelentkezési lap kitöltését követően tudod megadni. (Kreditpont pályázatok jelenleg az NGM-nél vannak elbírálás alatt...)

FONTOS!
Minden résztvevő egyenként, külön e-mail címmel töltse ki a jelentkezési lapot! Tehát, ha egy cégtől többen szeretnétek eljönni a konferenciára, akkor mindenki a saját egyedi e-mail címével töltse ki a jelentkezési lapot!

Ez a vonat már elment!

LEZÁRTUK A JELENTKEZÉST!

A könyvet itt rendelhetetd meg >> 

 

ez_a_vonat_elment.jpg
Adónavigátor Tanácsadó Kft.
6000 Kecskemét, Katona J. tér 18.
Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00861-2010
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2678

Információ: Böröczky Zoltán - zoli@adonavigator.hu - 20/9449302
megbizhato.png
"Megbízható Cég"
Zoli felelős vezető. Ahogy minden korábbi vállalkozásában, most is ugyanez a telefonszáma - már 19 éve…