Hogyan működik az ÉN könyvelőirodám?

  |   írta: Adónavigátor   |  

  • Már régóta van könyvelőirodád vagy csak most készülsz nyitni?
  • Szeretnéd, hogy jól szervezett munkafolyamatokkal működjön az iroda, és neked csak a lényegi dolgokkal kelljen foglalkoznod, de mindig van valami, ami megakasztja a munkát?
  • Legszívesebben megszabadulnál néhány ügyfeledtől, mert csak gond van velük, de attól félsz, hogy akkor felkopik az állad?
  • Jó lenne új ügyfeleket szerezni, mert fejleszteni akarod az irodádat?
  • Szeretnél új munkatársat felvenni, de nem találsz megfelelőt, mert vagy a szaktudásuk hiányzik, vagy az igyekezetük?
  • Van egy régebbi munkatársad, aki egykor nagyon jó munkaerő volt, de mostanra teljesen elvesztette a motivációját, és nem tudod, hogyan rázhatnád fel?
  • Szeretnéd bevezetni a négynapos munkahetet?


Feltetted már magadnak a kérdést:
Hogyan működik az ÉN könyvelőirodám?


vonal2.jpg
webre.png

Könyv címe:
Az ÉN könyvekőirodám

Szerzők:
Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna
dr. Sallai Csilla
Gottgeisl Rita
Jagodics Rita
Kelkó Tamás
Kiss Ferenc

Kiadó:
Adónavigátor Tanácsadó Kft.

Formátum: 145 x 225 mm
Terjedelem: 424 oldal (!)

ISBN 978-615-80211-2-8

Tartalomjegyzék letöltése >>

megrendeles_gomb.png

vonal2.jpg

Mit tanulhatsz meg a könyvből?


szerzodes.png

1. Könyvelői szerződés

Milyen szerződést kössünk az ügyfelekkel? Végigvesszük a szerződés típusokat, a meghatalmazások formáit és hatályát, az ÁSZF tartalmát, a szolgáltatásunk valós tartalmát, a szerződés megszűnését, elévülését és felmondását.

felelosseg.png

2. Könyvelői felelősség

Könyvelőiroda, mint veszélyes üzem. Kiket nevezünk mi kockázatos ügyfeleknek? Pénzmosási szabályzat, eljárási szabályok, felelőségi szabályok a Ptk-ban. Meddig terjed a könyvelőiroda felelőssége, és a benne dolgozó munkavállalók felelőssége.

megjelenes.png

3. A könyvelőiroda megjelenése

Milyen az ideális iroda? Hogyan mérjük fel a munkaerőigényt, és tervezzük meg a feladatmegosztást, helyettesítést. Hogyan oldjuk meg az irattárolást, a folyamatban lévő ügyek kezelését, a munkatársak képzését, és sok apró, de fontos részletet. Hogyan előzzük meg a munkahelyi konfliktusokat egyszerű és könnyen betartható belső szabályokkal?

hatar.png

4. Könyvelői munka határa

Sok vállalkozó szerint, ami papírmunka, az könyvelői feladat is egyben. Ez a fejezet megmutatja, milyen feladatok tartoznak a könyvelőiroda hatáskörébe, és hogyan szabjunk határt az ügyfelek irreális igényeinek? Szó esik a zárásról, könyvvizsgálóval való kapcsolatról, tanácsadásról és hatóság előtti képviseletről.

merlegdosszie.png

5. A könyvelési munka eredménye

Nehéz meghatározni, mi az eredménye a könyvelői munkánknak. Egy jó üzleti döntés, amelyet a könyvelő is segített a pontos információival, vagy a beszámoló, a mérlegdosszié, a bevallások, analitikák, egyéb adminisztratív feladatok összessége? És a legfontosabb kérdés, mi a könyvelői munka értéke?

kivalasztas.png

6. Könyvelőirodai HR

Te is cégvezető vagy, és a legfontosabb feladatod, hogy jó munkahelyi csapatot hozz létre, amely sikerre viszi a könyvelőirodai vállalkozásodat. De hogyan tervezd meg a csapatod? Milyen egy jó álláshirdetés, hogyan válaszd ki az igazit?  És ha választottál, hogyan tartsd magasan a munkatársad motivációját, hogy közösen toljátok az iroda szekerét?

atadas.png

7. Ügyfél átvétele, átadása

Háromféle ügyfél fordul meg az irodádban: 1. újonnan alakult cég, 2. más könyvelőtől érkező, 3. más könyvelőhöz tartó, vagy végelszámoló vállalkozás. Ez a fejezet minden olyan esetre felkészít, amelyek előfordulhatnak.

arkepzes.png

8. Az árképzés

A legizgalmasabb téma, hiszen hiába szeretjük a szakmánkat, ha az ügyfeleink nem becsülik meg a munkánkat. Ebben a fejezetben részletes útmutatót találsz a munkád értékének kiszámolásához, és elfogadtatásához.

informatika.png

9. Számítástechnikai és informatikai háttér

Minden kétséget kizáróan, egy könyvelőiroda legértékesebb eszköze a számítástechnikai parkja. Nem a gépek és szoftverek ára miatt, hanem a benne tárolt adatok, és a munkatársak által elvégzett munka értéke miatt. Ezért nagyon fontos, hogy megfelelő minőségű eszközöket használjunk, bombabiztos adatvédelemmel. A fejezet pontos utasításokat ad, de kitér a távmunkára  is, a felhőalkalmazásokra sőt, még az e-számlák kezelésére is.

szoftverek.png

10. Könyvelőirodai szoftverek

Te hogyan dolgozol? Általános irodai szoftvercsomaggal (excel, word, outlook), plusz néhány elengedhetetlen programmal (könyvelő-, bérszámfejtő program), vagy minden feladathoz van célszoftvered, esetleg valamilyen integrált ügyviteli rendszert használsz? Ez a fejezet végigveszi a fontos jellemzőket, de nem fog programot vagy gyártót ajánlani, abban mindenki saját igényeinek megfelelően döntsön.

ido.png

11. Időgazdálkodás

Létezik egy könyv, az a címe, hogy „4 órás munkahét.” Ez lehet esetleg végső cél, amikorra már teljesen önjáróvá válik a könyvelőirodád. Addig is realitásként a 4 napos munkahetet nyugodtan kitűzheted elérendő célként. A fejezetből kiderül, hogyan szervezd hatékonyabbá a munkát? Mi a könyvelőirodák 80-20-as szabálya? Honnan ismered fel azokat az ügyfeleket, akik a te és munkatársaid idejét rabolják, és ha kiszámolnád, kiderülne, még te fizetsz azért, hogy könyvelheted őket!

marketing.png

12. Könyvelőirodai marketing

„Jó bornak nem kell cégér!” – gondolják sokan, de nincs igazuk. A jó minőségű szolgáltatás ma már alapfeltétel. Jó marketinggel viszont meg tudod magadat különböztetni versenytársaidtól, és egyre több lehetséges ügyfelet győzhetsz meg arról, hogy a te könyvelőirodád lesz számukra a legjobb választás. A meglévő ügyfeleidben pedig folyamatosan erősítheted ezt a tényt. Így azzal dolgozol együtt, akivel akarsz, és te határozod meg aaz együttműködés feltételeit.

kommunikacio.png

13. Kommunikáció az ügyfelekkel és a munkatársakkal

Minden ember más, szokták mondani, de ha ismered a négy fő típust, akkor sokkal könnyebben megérted, mi mozgatja az egyes ügyfeleidet vagy a kollégáidat, és könnyebben szót értesz velük. A meggyőzés művészete, ha a másik fejében fogalmazódik meg az, amit Te magad szeretnél elérni.

etikett.png

+1. Könyvelők etikettje

Íratlan szabályok, amelyek betartása gördülékennyé teszi az együttműködést az ügyfelekkel, kollégákkal, és mi is jobban érezzük magunkat a bőrünkben. Ebben a fejezetben nem fogsz újat tanulni, de néha hajlamosak vagyunk megfeledkezni a mindennapi etikettről.


megrendeles_gomb.png
vonal2.jpg

Ára:

 

Szállítás:

 

Kedvezmények:

8900 Ft


(5% áfával)


fugg.gif
987 Ft szállítási díj
(MPL futár kedvezményes díjszabás

fugg.gif
- minimum 2 db könyv rendelése esetén a szállítási költség 0 Ft
- 4-et fizet 5-öt vihet (+1 példány ajándékba)
vonal2.jpg

Kockázat nélkül...

gar.jpg

Ha a könyv kézhezvétele után úgy érzed, nem azt kaptad, amit szerettél volna, küldd vissza a könyvet, és mi visszafizetjük az árát.

Nem kell magyarázkodnod vagy bizonygatnod az igazadat, nincsenek kérdések. Visszaküldöd a könyvet, és mi utaljuk a pénzt.
vonal2.jpg

Mi történik a megrendelőlap kitöltése után?

A megadott e-mail címre egy díjbekérő e-mailt küldünk, amely alapján intézkedhetsz a könyv árának átutalásáról. Amennyiben nem rendelkezel bankszámlával, egy MKB bankban is befizetheted a díjbekérőn szereplő összeget. A pénz beérkezése napján kiállítjuk az elektronikus számlát, és a megadott e-mail címre küldjük.

Töltsd ki a lenti megrendelőlapot!

KIADJA:
Adónavigátor Tanácsadó Kft. 6000 Kecskemét, Katona J. tér 18.

Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00861-2010
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2678

Készlet információ: Holka Zsuzsi - info@adonavigator.hu