Kapuk zárodnak a Könyvelők Országos Találkozóján

  |   írta: Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna   |  

Ma lezárjuk a jegyrendelést a konferenciára és börzére. Akik jegyet váltottak a találkozóra, azok szakértelmükkel nemcsak ügyfeleik vállalkozását segíthetik, hanem saját vállalkozásuk fejlesztésére is könnyen hasznosítható ismeretekre tesznek szert.

E-számlázás


Az utóbbi hónapokban tartott előadásaim során, rendre felmerülő kérdés volt az e-számla befogadás kérdése. Miről ismerjük fel a szabályos e-számlát, hogyan kell könyvelni, tárolni, kinek a feladata, milyen feltételek kellenek a befogadáshoz, mit kérhet az adóhatóság egy ellenőrzés során.

Egyre több ügyfél érdeklődik az e-számlázásra való átállásról, mert gazdaságosabb, gyorsabb, egyszerűbb, mint a hagyományos számlázás. Mit mondasz nekik, ha kérdeznek?

Ha eddigi munkád során még nem találkoztál e-számlával, akkor biztos lehetsz benne, hamarosan téged is utolér a probléma! Mennyivel jobban érzed majd magad, ha már kész válaszaid lesznek az ügyfeleid számára, és nem azt kell mondanod, hogy "majd utánanézek és hívlak..."

Könyvelő és vállalkozó, közös év végi feladatai


A rövid bevezetőben néhány könyvelőbarát vállalkozót mutatok be - ha van ügyfélbarát könyvelő, miért ne lehetne könyvelőbarát ügyfél is...
A néhány perces bevezető után végigmegyünk az év hátralevő feladatain, illetve azokon a kérdéseken, melyeket még az idei évben, ügyfeleiddel közösen kell eldöntened. Az előadás után a kezedben lesz a lista, amely pontról pontra megmutatja, mit kell megtennetek még idén, hogy a vállalkozás jól zárja az évet, és kiválóan startoljon 2013-ban.

Varázsoljunk ordas farkasból kezesbárányt!


Az ügyfeleink személyiségét nem tudjuk megváltoztatni, de néhány apró trükkel, szófordulattal, többségüket a saját oldalunkra tudjuk állítani. Egy kis pszichológia, egy kis kommunikációs ismeret, és kész a recept bármelyik ügyféltípushoz. Ezeket a fortélyokat is meg fogjuk tanulni a konferencián.

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani!


Bizalom, megbízhatóság, pontosság, hitelesség, nyugalom, biztonság, együttműködés... Ezeket a tulajdonságokat keresik a JÓ ügyfelek, amikor könyvelőt választanak. Ha az ügyfél nem ezt tapasztalja személyes beszélgetés, tárgyalás, vagy levelezés során, akkor megrendülhet a bizalma bennünk.

Kiselőadások, szekcióasztal beszélgetések


Az előadások közötti időben szekcióasztalokat hozunk létre, amelyen 15-20 perces beszélgetések lesznek a szakma egy-egy részterületeiről, szakértők vezetésével. Például az egyik asztalnál Fata László tart egy izgalmas programot cafeteria témában, egy másiknál Dr Szabó Tibor az Önadózó főszerkesztője vezeti a beszélgetést könyvelői felelősség témakörében.

Most először Szakértő Könyvelők Börzéje!


14 cég lesz jelen, többségük szakmai kiállítók, akik segíteni szeretnék a könyvelők munkáját. Beszélgess el velük, mondd el az igényeidet, javaslataidat, hogyan tudnának jobb terméket vagy szolgáltatást fejleszteni, ők cserébe pedig ajándékokat és kedvezményeket adnak.

MEGLEPETÉS!

Készülünk egy NAGY bejelentéssel a rendezvényen, most még titok...

Mi van a dobozban???

doboz.jpg

Utolsó lehetőség, jegyrendelés >>



Hozzászólások