Álláspályázati felhívás

  |   írta: Adónavigátor   |  

Kollégát keres az Adónavigátor egy talpra esett, érdeklődő, precíz, akár pályakezdő fiatal személyében, aki szeretné magát próbára tenni



PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR és ASSZISZTENSI

munkakörben.

 

A munkáról röviden:

Az Adónavigátor Kft. könyvelők számára szervez továbbképzéseket, konferenciákat, valamint szakkönyveket és egyéb oktató anyagokat ad ki.

allas_3.jpg

Egy olyan munkatársra van szükségünk, aki kézben tudja tartani a cég adminisztrációját és ügyfélszolgálatát, úgymint: számlázás; pénzügy; konferenciák lebonyolításához szükséges adminisztrációs feladatok; az oktatási tevékenységhez kötődő adatszolgáltatással kapcsolatos tennivalók; e-mailes és telefonos ügyfélszolgálati teendők.

Ehhez keresünk olyan talpraesett, tanulni szerető, precíz, kedves, és barátságos fiatal kollégát, aki magabiztosan használja legfontosabb munkaeszközét, a számítógépet, képes pontosan és megbízhatóan kezelni a cég pénzügyi és ügyfélnyilvántartó rendszerét, jól kommunikál írásban, szóban, és örömmel tölti el, ha másoknak segíthet.

A munkavégzés javarészt a cég kecskeméti irodájában történik, a nap munkaidőnek nevezett szakában, és általában havonta egyszer, külső helyszínen tartott konferencián.

Ha Te vagy a mi emberünk, akkor cserébe olyan munkakörnyezetet biztosítunk, ahol családias hangulatban telik a munkaidő, és akaratlanul is sokat tanulhatsz vállalkozásról, ügyfélszolgálatról, marketingről.

 

 

Ki az ideális jelölt?

Szakmailag

 

allas_2.jpg

  • A legfontosabb, hogy megértsd, hogyan épülnek egymásra a nálunk alkalmazott munkafolyamatok, és hajlandó legyél megtanulni a munkakörhöz tartozó ismereteket, majd képes legyél önálló munkavégzésre.
  • Ha rendelkezel adminisztrátori, pénzügyi, vagy más irodai képesítéssel, az mindkettőnk hasznára válhat, de nem feltétel, hogy legyen ilyen papírod.
  • Ha pályakezdő vagy és nem volt még munkahelyed, de feltalálod magad irodai környezetben, és nagy kedvvel foglalkoznál pénzügyi, ügyfélszolgálati és szervezési feladatokkal, akkor biztosan jól tudunk majd együtt dolgozni!
  • Mivel ügyfeleink túlnyomó többsége könyvelő, szükséges, hogy minimális szinten érdekeljen és értsed, hogy mivel foglalkoznak a könyvelők. Nem feltétel a könyvelői képesítés vagy gyakorlat, de semmiképpen sem hátrány.
  • Nem kérjük, hogy informatikai zseni legyél, vagy hogy ismerj vállalatirányítási, pénzügyi és ügyfélkezelő programokat, de az Excel és Word alapos ismerete feltétlenül szükséges.

 

 

Emberileg


(Ha az alábbiak igazak rád, akkor könnyen szót fogunk érteni.)

  • Szereted, ha olyan munkád van, amire büszke lehetsz.
  • Mindig találsz magadnak elfoglaltságot a magánéletben is.
  • Pontosan érkezel a találkozóidra, nem szoktál otthon felejteni dolgokat és mindent megtalálsz a konyhádban, irodádban, táskádban, vagy a számítógépeden.
  • Képes vagy önállóan megfogalmazni egy e-mailt, telefonon és élőszóban is jól tudod kifejezni magad.
  • A munkával kapcsolatos nehézségeket kihívásnak tekinted, és minden megoldott probléma, elvégzett feladat örömmel tölt el.
  • Alapvetően pozitív az élethez való hozzáállásod, általában elégedett vagy a sorsoddal, és elkerülöd azokat, akik állandóan panaszkodnak.
  • Munkádért vállalod a felelősséget, beismered, ha hibázol, és nem másokat, a körülményeket, vagy a csillagok kedvezőtlen állását okolod.
  • Nézeteltéréseidet az első adandó alkalommal megbeszéled az érintettekkel.
  • Problémáid megoldásához mersz segítséget kérni, de először mindig végiggondolod, hogy képes vagy-e önállóan megoldani, és ha igen, akkor azt meg is teszed.
  • Motiválttá tesz egy olyan feladat, amikor a meghatározott keretek között szabad kezet kapva, biztos hátteret, kiszámíthatóságot teremthetsz a munkáddal.

 

 

Az adminisztrációs és asszisztensi munkakör rövid leírása


Aki ezt a munkakört betölti, az lesz az Adónavigátor motorja. Ha Te leszel az, akkor ezek a feladatok várnak Rád:allas_11.jpg

  • figyelemmel kísérni a megrendeléseket, jelentkezéseket,
  • banki és pénzügyi folyamatokat rögzíteni, számlázni, postázni,
  • konferenciákhoz kapcsolódó adminisztrációs előkészületek elvégzése,
  • minősített oktatások dokumentálása (igazolások és jelentések elkészítése),
  • konferenciákon a regisztráció vezetése, hoszteszek irányítása,
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailen és telefonon illetve a konferenciákon személyesen is.

 

 

Ki a NEM ideális jelölt, ki fogja rosszul érezni magát ebben a munkakörben:

  • aki nem szeret számokkal, listákkal, tételekkel dolgozni,
  • akinek (annak ellenére, hogy jól behatárolt feladat- és hatáskört kap), mindig meg kell mondani, mi lesz a feladata a következő órában, napon, héten,
  • aki délután félnégykor már a privát levelezését is befejezve rendezgeti az íróasztalát és 4 előtt tíz perccel idegesen piszkálja a karóráját, hátha gyorsabban peregnek a percek,
  • akivel gyakran történnek olyan dolgok, ami miatt később ér be, vagy korábban kell elmennie, és ezért néha tovább marad a munkahelyén,
  • aki szándékosan lassítja munkatempóját, nehogy újabb feladatokat szabjanak ki rá,
  • aki munkaideje jelentős részét azzal tölti, hogy az elrontott munkáját javítja ki,
  • aki felszabadultabbnak érzi magát, amikor nincs bent a főnöke.


Akire a fentiek bármelyike jellemző, azt mindkettőnk érdekében kérem, hogy be se adja a pályázatát!

 

Az álláspályázat beadási határideje: 2013. július 31.


Nem Te vagy az ideális jelölt, de tudsz valakit, akit érdekelhet az állás?

Lehet, hogy jobb munkád van, vagy úgy érzed, nem Neked való az állás, de ismersz valakit, akit nyugodt szívvel ajánlanál nekünk, és ugyanilyen jó szívvel ajánlasz neki minket. Kérlek, küld el az illetőnek ezt az álláspályázati felhívást!





Hozzászólások