Könyvelők Országos Találkozója 2018

  |   írta: Lurdy Ház   |  

Nem is olyan régen, a 2008-as válság után, még az volt a legnagyobb gondja a tisztességesen dolgozó könyvelőknek, hogy elegendő jól fizető ügyfelük legyen.
Manapság már minden vállalkozó elvárja tőlünk a magas szintű szolgáltatást. Viszont egyre nehezebb tartani a munkánk színvonalát, mert egy új válság van kibontakozóban.


dsc_7209_p.jpg


Új válság fenyegeti a könyvelőirodákat


Ha próbáltál mostanában mesterembert keresni (vízvezeték szerelőt, burkolót, villanyszerelőt, stb.), akkor tudod, mire gondolunk. Könyvelőiroda vezetőként is komoly kihívás jól képzett, lelkes munkatársat taláni. Nyugodtan kimondhatjuk: az új válság a munkaerőhiány.

Az ügyfeleink is ugyanezzel a gonddal küzdenek, nálunk már van olyan cég, amely lassan feleannyi munkát tud elvállalni, mint korábban, mert nincs megfelelő számú munkatársuk. És feleannyi munkához, feleannyi bevétel társul, és előbb-utóbb feleannyi könyvelési díj!

Az idei Könyvelők Országos Találkozóján erre a problémára keresünk válaszokat.

vonal2.jpg

Előadások

Az én cégem, az én pénzem

bvzs_belyegkep.jpg
Előadó:
Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna

Az ügyfeleidet ez érdekli a legjobban, hogyan vehetik ki a pénzt a vállalkozásból úgy, hogy minél kevesebb adót fizessenek utána, de mégis legálisan járjanak el.

Az előadásban elsősorban az idei szabályok tükrében hasonlítjuk össze a lehetséges alternatívákat.

Ha csak ezt az egy előadást hallgatod meg a konferencián, már azzal is óriási előnyre teszel szert más könyvelőkkel szemben, mert olyan tanácsokat tudsz adni az ügyfeleidnek, amelyek leginkább érintik a zsebüket.


vonal2.jpg

Automatikus könyvelési megoldásokkal szembeni elvárások a XXI. században


zsuzsi_jagodics.jpgPódiumbeszélgetés:
Jagodics Tamás (vállalatvezetési tanácsadó)
Böröczky Zsuzsi

Tamástól arra várjuk a választ, hogy mind az onlineszámla adatszolgáltatásával kapcsolatban, mind pedig az adatrögzítés egyszerűsítésével kapcsolatban milyen informatikai megoldások vannak, amelyek a könyvelői munkát segítik.

Tudjuk, hogy az egyik legértékesebb erőforrásunk az idő. Minden mást megvehetünk, de időt senki nem tud adni.

A munkánk egyik legfontosabb mutatója, hogy egységnyi idő alatt, mennyi feladatot tudunk elvégezni. Manapság a modern könyvelést segítő megoldások használatán is múlik egy könyvelőiroda gazdaságos működése.

Az automatikus rendszerekkel megtakarított idővel kedvünkre gazdálkodhatunk, fordíthatjuk új ügyfelek kiszolgálására, vagy saját kedvteléseinkre! Az irodai rendszereink fejlesztésével frappáns választ adhatunk a munkaerőhiány kérdésére is, mert az automaták nem mondanak fel, nem kérnek fizetésemelést, és nem költöznek külföldre.

vonal2.jpg

Online adatszolgáltatás a NAV szemszögéből


szabo_g.jpgElőadó:
Szabó Gábor (NAV Dél-AlföldiTájékoztatási Osztály vezetője)

A rendszer bevezetésének az elején tartunk, de azért sejtjük, hogy mi lesz ennek az adatszolgáltatásnak a végső célja. Most még nem kell minden számlát jelenteni, de lehet, hogy előbb-utóbb minden vállalkozót és számlát bekapcsolnak a rendszerbe?

A különböző adatszolgáltatások összefutnak a NAV-nál, például a lejelentett ekáer adatokat akár termékdíj ellenőrzéshez is felhasználja a hatóság.

Hogy milyen hatással lesz a teljes kontroll a könyvelőirodákra, még nem tudni, de érdemes rá felkészülni, mert láthatólag ez a hatóság hosszu távú szándéka.

Az előadásban első kézből kapunk információkat az onlineszámla adatszolgáltatás NAV általi első tapasztalatairól, és következtetéseiről a számlák adatszolgáltatásával kapcsolatban.

vonal2.jpg

A könyvelőirodai távmunka előnyei és buktatói

Pódiumbeszélgetés:
Kelkó Tamás (HR szakértő), Berger Gábor (Berger Könyvelőiroda) és Böröczky Zsuzsi


A munkaerőhiány megoldására, a távmunka lehet az egyik alternatíva.
Sokan félnek tőle, de ha ismerjük a fő kulcspontjait, talán kihúzhatjuk a méregfogát. Vajon a könyvelői munkakörökben is meg lehet valósítani a távmunkát?

kelko_zsuzsi_berger2.jpg
Az otthonról végzett munka nagyobb önfegyelmet igényel a munkavállaló részéről. Nem tudja mindenki hatékonyan beosztani az idejét, és magasabb fokú önállóságot igényel ez a fajta foglalkoztatás.

A beszélgetésben megtudjuk:
  • Milyen eszközök szükségesek a távmunkához?
  • Mire figyeljünk a munkatárs felvételekor, hogy megtudjuk, alkalmas-e a távmunkára?
  • Hogyan tarthatjuk kontrol alatt a munkafolyamatot, hogy hiba nélkül, hatékonyan működjön?

A munkaadók sokszor félnek a távmunkától, pedig vannak működő példák. Zsuzsi beszélgetőpartnerei mindketten alkalmazzák ezt a foglalkoztatási formát. Tamás emellett HR szakértő, tehát duplán hasznos a véleménye, Gábor pedig könyvelőket alkalmaz távmunkában, és szívesen megosztja velünk a tapasztalatait.

vonal2.jpg

Élmények vagy juttatások


fata_lszl_007ps_linkedin.jpgElőadó: Fata László, juttatási szakértő

Mindenki a cafeteria megszűnésén aggódik, miközben a tehetségeket megszerezni, megtartani nem biztos, hogy a "kajajeggyel" lehet.
Néhányan a VIP elbánást, mások az emberi kapcsolatokat vagy éppen a munka-magánélet egyensúlyát keresik.

...de hogyan érjük el ezt, ha mégsem akarjuk minden délután hazaengedni a munkatársakat?
Hogyan okozzunk meglepetést, hogy mi ne lepődjünk meg rajta?
Hogyan közvetítsünk érzelmeket illegális szerek használata nélkül?

Az előadáson áttekintjük azokat az élmény alapú juttatásokat, melyek néha pénzbe sem kerülnek a munkáltatónak. Így nem csak adómentesek, de költségmentesek is.

Sztorikon és azonnal másolható gyakorlati példákon keresztül kap majd választ a fenti kérdésekre.

vonal2.jpg

Dumaszínház - Business as usual

Litkai Gergely nemcsak humorista, hanem egy komoly üzleti vállalkozást, a Dumaszínházat is vezeti.

Előadásában olyan kérdésekre kapunk választ, mint:

litkai2.jpg
  • Miért vesznek fel valakit?
  • Miért rúgnak ki?
  • Miért vetítünk egész nap?
  • Mire ügyeljünk céges partikon?
  • Hogyan mobilozzunk?
  • Köszönjünk-e a folyosón?
  • Mit kerüljünk el, ha önéletrajzot írunk?

Megannyi banális kérdés, sok banális válasszal és indokolatlan Coelho-idézettel.

vonal2.jpg

Időpont, helyszín, kedvezmények

 

kot2018_logo.png

 

Időpont

 

Helyszín

 

Részvételi díj:

2018. szeptember 26.


(szerda)

9 – 17,00
Regisztráció 8 órától
fugg.gif

Lurdy Ház


1097 Budapest
Könyves Kálmán krt. 12-14.

Megközelítés >>


fugg.gif

 

18 000 Ft+áfa

(bruttó 22860.-)

 

 

 


vonal2.jpg

 

Köszönjük az érdeklődést!

Minden jegy elkelt!

ez_a_vonat_elment.jpg

 

vonal2.jpg

Mit NEM tartalmaz a részvételi díj?

no-kave-no_ado_2.jpgA továbbképzés szüneteiben NEM szolgálunk fel langyos kávét és vizet, száraz pogácsát, nejlonos szendvicset, és ezért NEM tüntetünk fel a számlán „közvetített szolgáltatást”, amelynek az adóját Neked kellene megfizetned. Sokkal jobb megoldás, ha a Lurdy Ház éttermeiben és büféiben azt eszel-iszol, amit megkívánsz, és annyit költesz rá, amennyit akarsz.

 

 

vonal2.jpg

KÖNYVELŐIRODAI SZAKKIÁLLÍTÁS

 

 

 6943785-novitax_logo_180x100.jpg 9068790-adnavigrorkonferencia-nadzbanner180x180px.jpg forintsofz_logo.png
rlb60.jpg 6374408-cashbook_180x180.jpg 7759919-adriana_logo_white_padding_180.png
mkk_logo_180x180.png    opten_banner.gif
4081035-globo180x180.png 8503920-baner180x180_1.jpg  ebiz_logo_rgb_high.png
   2361182-billcity_logo_180.png
 5508924-logotype_180x180px_riport_r_oa_20170908_2.png    itman.png
   diosoft_2.jpg  8240130-ima-erpknyvels-cmyk_180_2_1.png

 

 9741778-viki_logo_180.png
sziklai.png
consider.jpg
   
 
roadrecord.png
     

 

Adónavigátor Tanácsadó Kft.
6000 Kecskemét, Katona J. tér 18.
Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00861-2010
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2678

Információ:
Böröczky Zoltán - zoli@adonavigator.hu - 20/9449302